BANJALUKA – Jedna od najpopularnijih aplikacija u BiH, koju izdaje „mtel“ Banjaluka, „m:Go“ nedavno je doživjela značajnu nadogradnju funkcionalnosti uključujući opciju plaćanja sa sačuvanom platnom karticom.
„M:tel“ je digitalizovao dostavljanje računa korisnicima i omogućio „u dva klika“ plaćanje bez provizije preko platne kartice izdate od bilo koje banke u BiH.
Osim do sada popularnih usluga plaćanja parkinga, dopuna prepaid računa i slično, sa online payment modulom m:tel je ušao u sferu fintec kompanija – trenutno oko 100.000 korisnika koristi aplikaciju.
eCommerce generalno je značajno nerazvijeniji u BiH nego u zemljama okruženja, a naročito u poređenju sa EU, vjerovatno jer je nepovjerenje prema online plaćanju značajno izraženije.
Interesantno je da m:Go pruža mogućnost za korisnike, koji ne žele da plaćaju platnom karticom, da gotovinom kupe m:Bon na bilo kojem prodajnom mjestu distributerske mreže m:tela u BiH i unošenjem koda sa m:Bona ili skeniranjem QR koda na m:Bonu izvrše plaćanje.
Posebna vrijednost m:Go aplikacije je da krije kompleksnost integracije heterogenih sistema u pozadini i korisniku omogućava jednostavnost korišćenja, brzo, u bilo koje vrijeme i na bilo kom mjestu.
Nova m:Go aplikacija je puštena u rad 2020, za koju je dizajn i razvoj radila softverska firma „Antecna“ iz Banjaluke, koja je specijalizovana za fintec platforme i pored m:Go aplikacije u referencama ima izradu i plasiranje fintec aplikacija: ePošteSrpske u BiH, ONTV u BiH i ENPay u Srbiji.
“Dugogodišnja saradnja sa Antecnom je dala jedan kvalitet, sa jedne strane zbog zajedničkog pogleda na izazove, a sa druge strane različite pristupe rješavanja tih izazova“, rekao je rukovodilac Sektora za planiranje i izgradnju servisa u M:tel-u, nadležnog za razvoj m:Go Alekandar Veselinović.
CTO Antecna Jovica Kesić kaže da s obzirom na trend rasta aplikacije i na činjenicu da je jedna od najpreuzimanijih aplikacija u BiH, očekuje da mGo postane jedan Market place koji bi omogućavao uvezivanje svih Mtel-ovih servisa i usluga kao i kupovinu nekih određenih usluga koje Mtel realizuje sa svojim partnerima.
“Interesantno mi je naglasiti da ovo što vi sada vidite na mobilnom telefonu je u principu, samo vrh ledenog brijega. Mnogo rada, analiza, koda i integracija je usađeno u pozadini da bi mobilni telefon pokazao ove funkcionalnosti u realnom vremenu”, izjavio je CEO Antecna Aleksandar Antunović.
Reakcije korisnika na ažuriranu verziju m:Go aplikacije su veoma pozitivne, očekujemo da mtel nastavi da unapređuje korisničko iskustvo i dalje razvija fintec usluge. Ako još uvijek niste probali m:Go skenirajte jedan od navedenih QR kodova i preuzmite aplikaciju, poručuju iz kompanije „Antecna“. PR