NJUJORK, Telekomunikacioni operater Sprint, treći u SAD, zabilježio je pad tromjesečnog prihoda za 6,7 odsto, zbog jake konkurencije koja je primorala američke telefonske operatere da pristanu na sniženje cijena i ponude razne promocije kako bi privukli nove pretplatnike.
Sprint, čijih je 80 odsto u vlasništvu japanske banke Softbank, zabilježio je u četvrtom tromjesečju njegove poslovne 2014. godine, završenom 31. marta, prihod od 8,3 milijarde dolara, dok je godinu dana ranije bio 8,88 milijardi dolara, što je malo manje od očekivanja analitičara od 8,43 milijarde dolara.
Neto gubitak Sprinta iznosio je 224 miliona dolara (201 milion evra), odnosno šest centi po akciji (u skladu s očekivanjima analitičara), dok je godinu dana ranije bio 151 milion dolara (četiri centa po akciji), prenio je juče Rojters.
Operater je, takođe, objavio da je privukao 1,2 miliona novih klijenata.
Potraga za novim klijentima je glavni element na američkom tržištu mobilne telefonije, veoma konkurentnom i blizu zasićenja.
Sprint predviđa u 2015. bruto operativni profit (Ebitda) između 6,5 i 6,9 milijardi dolara i investicione troškove od oko pet milijardi dolara. Tanjug