SARAJEVO, Ovlašteni uvoznici novih vozila traže od Ministarstva spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH, kao i ostalih nadležnih bh. institucija da ne ukidaju Odluku o ograničavanju uvoza polovnih vozila u BiH dok se upotpunosti ne implementira Pravilnik o homologaciji. Ova odluka je pozitivno djelovala na tržište prodaje novih i rabljenih automobila, navodi se u saopštenju uvoznika.
Ovlašteni uvoznici novih vozila zabrinuti su zbog najave ukidanja zabrane uvoza vozila u BiH starijih od sedam godina krajem ove godine, bez donošenja odgovarajuće regulative iz oblasti sigurnosti saobraćaja kojom se sprečava uvoz vozila sumnjivih performansi.
Ovlašteni uvoznici su na današnejm sastanku odlučili da traže od Ministarstva komunikacija i transporta BiH da u skladu sa Zakonom o osnovama sigurnosti saobraćaja na putevima u BiH do 1. juna raspišu javni konkurs za izbor stručne institucije koja će uspostaviti sistem i započeti primjenu Pravilnika o homologaciji najdalje do kraja 2009. godine.
Inače, Pravilnik je usvojen u maju 2008. godine, a na njegovu implementaciju se čeka 12 puta duže od vremenskog roka koji je objavljenon u Službenom glasniku BiH.
Uvoznici pozivaju nadležene bh. institucije da na osnovu regionalnih iskustava izaberu najprihvatljiviji model homologacije. Ovlašteni uvoznici novih vozila su spremni da pruže stručnu i insfrastrukturnu pomoć nadležnim institucijama u sprovođenju Pravlinika o homologaciji.
„BiH ne smije biti odlagalište evropskog automobilskog smeća. Insistiramo na sigurnosti svih učesnika u saobraćaju što uključuje uvođenje preventivnih mjera koje će spriječiti uvoz neispravnih vozila, rigorozniji tehnički pregled vozila, te veće prisustvom policije na bh. cestama. Posebno naglašavamo neophodnost zaštite okoliša zbog zdravlja i budućnosti bh. građana, te cjelokupnog društva, a u skladu sa najboljim evropskim praksama što je i zacrtano kao prioritet BiH u njenim aspiracijama da postane punopravni član Evropske unije.
Tražimo od Ministarstva komunikacija i transporta Bosne i Hercegovine pismeno objašnjenje zbog čega Pravilnik o homologaciji još uvijek nije implementiran, te zamjeramo odsustvo predstavnika Ministarstva današnjem sastanku“, ističe se u saopštenju.
4 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Da stalo je njima bas do ekologije, brinu se oni za svoj dzep jel pameztno placati za golfa starog 25 godiina 5000 km kad za te pare u evropi mozes kupiti a4 sa svom opremom
A bosn je vec otpad evrope jer nije moguce podmladjivanje krseva…
Ma i deset godina star automobil iz EU je boljih performansi od onih koje nude “ovlašteni uvoznici” polovnih automobila pošto je svaki u zemljama zapadne Evrope havarisan pa tako uvezen i ovamo “peglan”.Treba pooštriti kontrolne mehanizme tehničke ispravnosti a Odluka o ograničenju po pitanju godina starosti automobila je krajnje kontraproduktivna.Na kraju političari bi trebali imati sluha i za socijalni položaj svojih birača a ne samo za kojekakve ovlaštene uvoznike.
ajoj cuj ove price nasmijah se dobro haaaaaaaah 😀 😀 😀 😀
nije vama stalo do ekologije i bezbjednosti saobracaja vec do visine vasih marzi cccc
vec mjerkam neki 5.0 v8 benzinac 96to godiste za 800 eur… 😀 😀
hehehe,….
i ja cu da se ponovim ako vlasti dozvole uvoz !
i ovaj put cu da kupim vise komada. vec mjerkam par dobrih ne starijih od 2000 i ne skupljih od 1000 eura !!
Pozdrav svima!
Dole auto-mafija