PARIZ, Švajcarski proizvođač luksuzne robe Rišmon (Richemont), u čijem sastavu posluje i francuski Kartije (Cartier), otvorio je u Parizu prodavnicu satova koja je predstavljena kao najveća prodavnica satova u svijetu, očekujući da budući klijetni budu uglavnom strani posjetioci francuske prijestonice, sa bogatim kineskim turistima na čelu.
Investicija je vrijedna oko 70 miliona evra, a Rišmon je upravljanje povjerio kući Buršere iz Švajcarske (osnovanoj 1888. u Lucernu), tako da će se i nova prodavnica u Parizu zvati Buršere (Burćerer), prenosi švajcarski list “20 minit”.
Grandiozna prodavnica satova zahvata površinu od 2.200 metara kvadratnih, u tri nivoa, a najljepši dio zauzima Kartije, sa sopstvenim butikom.
Cijene satova kreću se od 200 do čak 500.000 evra. Kompanija Rišmon je za lokaciju svog novog, najvećeg prodajnog objekta, izabrala francusku prijestonicu zbog toga što strani turisti, prije svih, Kinezi, troše čitavo bogatstvo u šopingu u Parizu, a omiljeni suveniri su im upravo satovi.
Prošle godine, 1,1 milion Kineza posjetio je Francusku, a predviđa se da će ih u 2020. biti oko dva miliona. Čak 60 odsto svog budžeta za putovanja oni namjenjuju kupovini, prije svega, luksuzne robe, u prosjeku 1.470 evra, navodi list.
Pored bogate kineske klijentele, nova pariska prodavnica satova računa i na imućne turiste iz Brazila i Rusije. Tanjug