BANJALUKA, U Parku “Mladen Stojanović” u Banjaluci sinoć je otvoren “Zimzograd”, koji će posjetiocima do 31. januara na 15.000 metara kvadratnih ponuditi brojne sadržaje.
Zamjenik gradonačelnika Banjaluke Srđan Amidžić rekao je da će Gradska uprava nastaviti da podržava ovakve manifestacije da bi u zimskom periodu grad privukao što veći broj turista.
“Vjerujemo da ćemo tokom novogodišnjeg slavlja biti lideri u regionu, jer ćemo posjetiocima u tri večeri prirediti dobru zabavu”, rekao je Amidžić novinarima.
On je izrazio zadovoljstvo što je Banjaluka započela novi koncept “Zimzograda”.
“Ugledali smo se na gradove u regionu koji imaju više iskustva i to će biti koncept i narednih godina”, rekao je on i zahvalio organizatorima na trudu.
Portparol “Zimzograda” Marko Šiniković zahvalio je za podršku gradu Banjaluka i gradskoj Turističkoj organizaciji.
“Posjetioci će do kraja januara 2019. godine moći da uživaju u zabavnom parku, dječijem parku, kućici Deda mraza, a biće otvoreno i klizalište”, naveio je on.
Šiniković je istakao i dobru gastronomsku ponudu, te naveo da će radno vrijeme “Zimzograda” biti od 10.00 do 22.00 časa.
Portparol Turističke organizacije grada Banjaluka Branka Branković rekla je da ova organizacija šesti put podržava “Zimzograd”, koji će svojim sadržajem i novim konceptom pružiti dobru zabavu.
“Ovakav koncept je upravo i cilj primamljive turističke ponude kako za domaće, tako i za goste iz inostranstva”, navela je ona.
Prema njenim riječima, Turistička organizacija grada Banjaluka raspolaže podatkom da u Banjaluci više nema slobodnog smještajnog kapaciteta, što garantuje da će Banjaluka biti prepuna turista.
“Imali smo dobru startnu poziciju, a samim tim očekujemo da će do kraja ove zimske turističke sezone biti veliki broj gostiju”, rekla je Brankovićeva.
Ona je dodala da se očekuju gosti iz Slovenije, Hrvatske, a ove godine biće povećan broj gostiju iz NJemačke i Austrije.
Kako je naglasila, otvaranjem avio-linije Brisel-Banjaluka očekuju se i gosti iz Belgije, Švedske, a i turisti iz Velike Britanije pokazali su veliko interesovanje.
“Očekujemo da će biti probijen limit od više od 100.000 dolazaka i više od 130.000 noćenja na godišnjem nivou”, zaključila je Brankovićeva.
Predstavnik kompanije “Molson kors” Goran Mišić rekao je da je brend “Staropramen”, praško pivo koje je broj jedan u svijetu, ove godine sponzor “Zimzograda”.
“Nadam se da ćemo u vrijeme praznika uspjeti da u Banjaluku donesemo barem dio duha Praga i da će posjetioci uživati u dobrom pivu i hrani”, naveo je Mišić.
Prijatelji ovogodišnjeg “Zimzograda” su, između ostalih, kompanije “M:tel” i “Prointer”, a partneri na projektu su Grad Banjaluka, Turistička organizacija Banjaluka i Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske. Srna