BANJALUKA – Sedma po redu Konverzija, jedna od najznačajnijih digital marketing konferencija u regionu, održaće se 26. i 27. aprila u Banjaluci. Očekuje se 500 učesnika, 20 vrhunskih predavača i dva dana intenzivnog znanja, networkinga i inspiracije za sve koji rade u digitalnom marketingu, e-commerceu i performance oglašavanju.
Ove godine, fokus je na konkretnim strategijama i studijama slučaja koje su donijele mjerljive rezultate. Učesnici će imati priliku da nauče kako kreirati profitabilne Meta i Google Ads kampanje, kako koristiti AI u content kreiranju, kako povećati organski promet kroz SEO strategije, ali i mnoge druge teme koje direktno donose rast i optimizaciju poslovanja.
Među predavačima su Đorđe Banjai, koji će otkriti kako je strategija Meta Ads kampanje sa uloženih 13.000 € donijela čak 250.000 €, zatim Alen Vrlazić, koji će demonstrirati korak po korak izradu promotivnog videa koristeći AI alate poput GPT-a, Midjourneya i Runwaya, Nedim Šabić, koji će objasniti kako uduplati web shop prodaju u 2025. godini, te Miroslav Varga, koji će kroz predavanje Pećinski ljudi u doba AI pokazati kako iskoristiti AI za efikasnije kampanje i manje troškove – uz lekcije iz vlastitih uspjeha i grešaka.
Osim predavanja, učesnike očekuju i klinike na kojima će predavači uživo analizirati i rješavati potencijalne probleme i greške na web shopovima i kampanjama, a za ovo se može prijaviti svako sa kupljenom ulaznicom.
Networking će, kao i uvijek, biti jedan od ključnih segmenata. Konverzija je mjesto gdje se sklapaju poslovi, partnerstva i saradnje.
Upravo zbog velikog kvaliteta programa i korisnosti, ulaznice se svake godine rasprodaju, pa je tako i ove godine ostalo još samo 100 ulaznica, a popust od 15% ističe 1. aprila. Zato požurite i svoje mjesto osigurajte po sniženoj cijeni na www.konverzija.org
Glavni sponzori i prijatelji ovogodišnjeg izdanja konferencije su NLB Banka, Mastercard, Semrush, Seolaxy, Mtel, Vivia, Omcaffe, Kabinet Plus, DiSkont i Grad Banjaluka. PR