ZAGREB, Opel je tokom 24-časovne prodajne akcije, od petka 18. januara u podne, do subote u podne, u svojim salonima u Hrvatskoj ugovorio prodaju 1.773 automobila, saznaje se iz Opelovog zastupnika General Motors Southeast Europe.
U odnosu na prošlogodišnju 24-satnu akciju, prodato je 358 automobila više.
Tako je u samo jednom danu Opel ostvario 14,6 posto ukupne prodaje u cijeloj 2007. godini koja je prema podacima specijalizovanih agencija iznosila 12.112 vozila ili 14,65 posto ukupne prodaje novih putničkih automobila u Hrvatskoj.
S tom prodajom, Opel je četvrtu godinu zaredom bio najprodavanija marka u Hrvatskoj. Sljede Renault, Volkswagen, Peugeot i Škoda.
Najuspešniji Opelov model u Hrvatskoj i ujedno najprodavanija među modelima svim marakama, bila je Astra koje je prošle godine prodato u 8.123 primjerka, dok je Corse prodato 2.112.