PARIZ, Francuska kompanija “Euro Dizni”, koja upravlja i zabavnim parkom Diznilend u Parizu, u prvom tromjesečju fiskalne godine, zabilježila je pad prihoda od prodaje.
Pad prodaje posljedica je manje posjete njenim zabavnim parkovima i hotelima.
Prihodi su u posmatranom kvartalu opali 6,3 odsto, na 306,3 miliona evra, precizirala je grupacija u saopštenju koje prenosi AP.
Ovaj pad je ipak bio ograničen izvjesnim rastom prosječne potrošnje po posjetiocu parkova (+4,0 odsto) i hotela (+6,0 odsto), što je rezultat strategije grupacije koja upravo ima za cilj povećanje individualne potrošnje kako bi se ublažio efekat erozije klijentele.
U saopštenju se dalje navodi da je kompanija investirala za posljednje tri godine blizu 500 miliona evra u renoviranje kapaciteta i nove proizvode.
“Euro Dizni” je optimističan u pogledu 2014 godine, uz izvjestan oprez, s obzirom na rast aktivnosti od januara tekuće godine. Između ostalog, grupacija polaže velike nade u novi atraktivni program inspirisan animiranim filmom “Ratatuj” (Ratatouille), koji će otvoriti ljetnju sezonu 2014. Ovaj projekat je, naglašavaju u kompaniji, najambiciozniji za posljednjih sedam godina. Tanjug