BEOGRAD/HANGDŽO, Na sastanku Hangdžou predstavnika Vlade Srbije i kineske kompanije “Alibaba” dogovoreno je da se do kraja godine finaliziraju svi planovi čiji je krajnji cilj plasiranje platforme za elektronsko plaćanje “Alipej” na srpsko tržište, a da se na tržištu Kine promoviše turistička ponuda Srbije.
Ovo je dogovoreno na sastanku, u sjedištu ove kompanije, državnog sekretara u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjane Matić sa potpredsjednikom “Alibabe” Helen Hu i kompanijskim timom za Evropu.
Na sastanku je bilo riječi o daljoj saradnji u oblasti onlajn turizma i elektronske trgovine i plaćanja, saopšteno je iz Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije.
Kako se očekuje “Alibabina” platforma “Fligi” /Fligy/ doprinijela bi u značajnoj mjeri promociji Srbije kao destinacije, ali i olakšala brojnim turistima iz Kine dolazak u Srbiju.
Ta platforma kineskog giganta u oblasti digitalne ekonomije posebno je važna zbog činjenice da je broj kineskih turista u odnosu na 2016. godinu porastao za 180,8 odsto dok je samo u prvoj polovini ove godine taj porast bio, u odnosu isti period prošle godine, 97,4 odsto. Srna