VAŠINGTON, Najveća američka kompanija u sektoru oglašavanja, Omnikom grupa (Omnicom Group), u prvom tromjesečju je povećala profit, dok su prihodi smanjeni 0,9 odsto, na godišnjem nivou, usljed veće aktivnosti konkurencije na stranom tržištu.
Ova marketinška grupacija, vlasnik agencija kao što su BBDO Vorldvajd, (BBDO Worldwide), TBWA Vorldvajd, Silverstejn&Partners i drugih, u posmatranom kvartalu ostvarila je prihode od 3,47 milijardi dolara, što je ispod nivoa koji su prosječno predvidjeli analitičari (3,48 milijardi), prenosi Rojters.
Prihodi u inostranstvu opali su 7,3 odsto, na 1,51 milijardu dolara.
Neto profit u prvom kvartalu iznosio je 209,1 milion dolara, dok je godinu ranije vrijedio 205,5 miliona dolara. Profit po akciji iznosio je 83 centa, premašivši za jedan cent konzenzus analitičara. Tanjug