ZAGREB, Na Zagrebačkom velesajmu od 1. do 4. juna ove godne održaće se centralni poslovni susret proizvođača mašina, aparata i pribora za grafičku industriju te ambalaže, međunarodni sajmovi “Intergrafika” i “Modernpak”.
Uz izložbeni dio biće organizovani stručni skupovi na kojima renomirani stručnjaci tradicionalno razmjenjuju svoje naučne spoznaje i najnovija iskustva u oblasti proizvodnje i primjene grafičke djelatnosti, industrije papira, ambalaže, profesionalne digitalne i foto opreme, distribucije roba te očuvanja okoline.
“Prikaz stanja u grafičkoj i ambalažnoj industriji, Interakcija ambalaže i hrane, Upravljanje poslovnim procesima u grafičkim preduzećima, Gdje ide (hrvatsko) štampanje, Nove Cannonove tehnologije u digitalnom štampanju, Uloga identiteta i imagea u pozicioniranju na tržištu, Infrared design, Zaštita lijekova okrivotvorenja, Termokromne štamparske boje – veći stepen funkcionalnosti i dinamičnih mogućnosti, Konica Minolta aplikativna rješenja za produkcijski ispis – obrada dokumenata od ulaza do izlaza, Tehnike povećanja dinamičkog raspona na fotografiji samo su neke od tema stručnih predavanja”, kažu za Capital.ba na Zagrebačkom velesajmu.
Izlagači će takođe održati komercijalne prezentacije i predstaviti poslovne aktivnosti vlastih kompanija.
Relevantni poslovni posjetioci iz cijele regije već su najavili svoj dolazak u velikom broju jer su zainteresovani za susret sa izlagačima koji predstavljaju renomirane svjetske brendove.
Novina ovogodišnjeg Sajma je “Dan karijera”, susret ponuđača poslova i zainteresovanih za rad u ovoj branši, bilo da tek traže posao ili su već prisutni na tržištu.
Na Sajmu će takođe biti predstavljeni vrijedni radovi i projekti studenata iz oblasti grafičkog i industrijskog dizajna.
Trećega dana Sajma, u večernjim satima u programu je “Grafik.net party” na kojem će se u ugodnom druženju okupiti svi ovogodišnji izlagači i učesnici u stručnom programu.
“Intergrafika i Modernpak 2011.” su sigurno mjesto za dobru promociju novih proizvoda, usluga i tehnologija kao i mjesto za uspostavljanje novih poslovnih kontakata.
“Sajmovi i danas, bez obzira na brzi razvoj telekomunikacija i marketinških medija te drugih modernih oblika poslovnog komuniciranja imaju budućnost i dobru perspektivu. Oni i dalje ostaju nezaobilazno i kompetentno mjesto susreta poslovnih ljudi iz svih krajeva svijeta. Na sajam se dolazi zbog nezamjenjivog ličnog kontakta “licem u lice” kada se istovremeno može vidjeti, usporediti, ocijeniti i istoga trenutka dobiti povratna informacija o proizvodu ili usluzi“, kažu za Capital.ba na Zagrebačkom velesajmu.
Detaljnije informacije o sajmovima nalaze se na stranicama www.zv.hr/intergrafika i www.zv.hr/modernak