SAN FRANCISKO – Elon Musk je u nedjelju najavio da će novi logotip Twittera, X, biti objavljen uskoro, mijenjajući tako prepoznatljiv logo plave ptice u nečemu što će biti posljednja u nizu kontroverznih promjena na platformi društvenih medija pod njegovim upravljanjem.
„X.com je twitter.com“, tvitovao je izvršni direktor Tesle u nedelju popodne . “Interim X logo će biti objavljen kasnije danas.”
Musk, koji je kupio društvenu mrežu za 44 milijarde dolara (34 milijarde funti) prošlog oktobra, objavio je na Tviteru u ranim jutarnjim satima u nedjelju da namjerava zamijeniti plavu ptičju siluetu logotipom “X” već u ponedjeljak ako se ponudi odgovarajući dizajn.
Musk je u aprilu promijenio službeno ime kompanije u X Holdings Corp kako bi odražavao njegovu viziju stvaranja “X, aplikacije za sve” koja će obavljati funkcije društvenih medija i plaćanja, slično kineskom WeChat-u.
Ako se rebrendiranje nastavi, to će biti najnoviji primjer Muskove tendencije u najavljivanju velikih ali sportnih promjena na stranici.
Promjena će biti vrlo zbunjujuća za veliki dio korisnika Twittera, koji su već uvelike otvorili raspravu na stranicama tWITTERAs obzirom na niz drugih velikih promjena koje je Musk napravio, rekao je Allen Adamson, suosnivač konsultantske kuće za marketing Metaforce.
“To je prikladan kraj kultnog brenda i poslovanja.”
Izvršna direktorica Twittera, Linda Yaccarino, potvrdila je lansiranje X brenda u nedjelju. Na Tviteru je napisala: „Izuzetno je rijetka stvar – u životu ili u poslu – da dobijete drugu priliku da ostavite još jedan veliki utisak. Twitter je ostavio ogroman utisak i promijenio način na koji komuniciramo. Sada će X ići dalje.”
Yaccarino je rekao da će X biti “centriran na audio, video, razmjenu poruka, plaćanja/bankarstvo” i da će biti “globalno tržište ideja, roba, usluga i mogućnosti”. Dodala je: “X će biti platforma koja može isporučiti, pa… sve.”
Uprkos tome što je otpustio polovinu osoblja kompanije nakon akvizicije, Musk je posljednjih dana otkrio da i dalje postoji negativan novčani tok sa velikim teretom duga, nakon što je izgubio polovinu prihoda od oglašavanja, tako poremetivši njegove planove da do juna postane pozitivan.
Mnogi oglašivači su napustili platformu ubrzo nakon što je Musk preuzeo kompaniju, strahujući da će to loše uticati na njihove brendove. Smanjili su troškove oglašavanja djelimično zbog zabrinutosti oko promjena koje je novi vlasnik napravio, a koje su omogućile procvat “govora mržnje”. Ključni razlog za imenovanje Yaccarine, izvršne direktrice za oglašavanje, bio je da se pridobiju oglašivači koji su ili pauzirali oglašavanje na platformi ili značajno smanjili troškove.The Guardian