AMSTERDAM – Nizozemski Action jedan je od najuspješnijih evropskih diskontnih lanaca, a najavio je otvaranje prvih trgovina u Hrvatskoj tokom 2026. godine.
Proširiće mrežu koja trenutno obuhvaća više od 3.000 poslovnica u 14 evropskih zemalja, potvrdila je izvršna direktorica kompanije Hajir Hajji u objavi tromjesečnih poslovnih rezultata.
Action je u avgustu 2024. osnovao kompaniju u Hrvatskoj s temeljnim kapitalom od dva miliona evra, sa sjedištem u Zagrebu. Istovremeno se najavljuje ulazak i na slovenačko tržište, dok je širenje na rumunsko tržište planirano do kraja ove godine, prenosi Klikni.hr.
Lanac je poznat po niskim cijenama, posluje od 1993. godine i nudi asortiman od oko 6.000 proizvoda u kojima su kućanske potrepštine, dekoracije, kozmetika, školski pribor, igračke, proizvodi za osobnu njegu te hranu s dugim rokom trajanja.
Oko 80 posto asortimana čine neprehrambeni proizvodi. Posebno zanimljivo za potrošače je da se dvije trećine cijena pozicionira ispod tri evra po artiklu, dok prosječna korpa iznosi između 12 i 15 evra.
Posebnost Actionovog poslovnog modela je brza rotacija asortimana. Naime, većinu proizvoda zamjenjuju svakih šest mjeseci, a kupce privlače upravo stalnim novitetima.
Prosječan kupac posjećuje Action trgovine više od 12 puta godišnje, znatno više nego druge trgovine iz branše.
Novi lanac pojačaće konkurenciju u segmentu diskontne trgovine neprehrambenim proizvodima, gdje već posluju Pepco, TEDi i KiK, koji bilježe visoke stope profitabilnosti.
Tačne lokacije prvih Actionovih trgovina u Hrvatskoj te njihov broj zasad nisu objavljeni, ali se očekuje da će kompanija u nadolazećim mjesecima objaviti dodatne informacije o širenju na domaće tržište. Poslovni.hr

