NJUJORK – Globalno gledano ljudi trenutno moraju ostati kod kuće, a jedna kompanija ima posebne koristi od toga: Netflix.
U proteklom tromjesečju, vodeći pružalac usluga video streaminga stekao je nove kupce zahvaljujući serijskim hitovima poput “Tiger King”. Broj plaćenih pretplata skočio je u cijelom svijetu za 15,8 miliona u tri mjeseca do kraja marta, objavio je internet video servis nakon zatvaranja trgovanja na američkoj berzi.
Netflix je tako daleko premašio vlastite prognoze i očekivanja analitičara, što je u početku uzrokovalo rast udjela nakon razmjene.
Na kraju tromjesečja, Netflix je imao gotovo 183 miliona plaćenih članarina. Netflix je saopštio da bi rast kupaca i vrijeme provedeno ispred ekrana trebali opadati kako istječu ograničenja kontakata. Ipak, kompanija očekuje 7,5 miliona novih kupaca širom svijeta u tekućem tromjesečju, što je gotovo dvostruko više nego što analitičari procjenjuju.
Prihod je porastao na 5,8 milijardi USD u posljednjem tromjesečju. Prošle godine to je bilo 4,5 milijardi dolara. Povećanje otprilike odgovara očekivanjima stručnjaka. Dobit se više nego udvostručila, na 709 miliona dolara.
Uprkos nemiru na finansijskom tržištu posljednjih mjeseci, kompanija je i dalje vrlo popularna među ulagačima, a dionice su nedavno dostigle nove rekorde. Što se tržišne vrijednosti tiče, Netflix je čak uspio da nadmaši svog velikog rivala Disneya. Agencije
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Kupiš akcije i popusis u maju 2020. Niko ne kaže da je 30 dana free. Taj bonus iskoristio sam i ja :-))) a sad če toplo, more pa koga briga tv