BEOGRAD, Narodna banka Srbije (NBS) objavila je da su u prvoj polovini ove godine korisnici na rad banaka uputili ukupno 589 prigovora, što je 24 manje nego u istom periodu 2012. godine.
Kako se precizira u izvještaju Centra NBS za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, najviše prigovora na banke odnosilo se na kredite – 53,3 odsto, a slijede tekući računi sa 18,7 odsto nezadovoljnih korisnika i platne kartice sa 14,8 odsto.
Taj centar je, navodi se na sajtu NBS (www.nbs.rs), u prvoj polovini 2013. primio ukupno 713 obavještenja s prigovorima na rad finansijskih institucija u Srbiji, od kojih se naveći broj, 82,6 odsto, odnosio na rad banaka.
“Od ukupnog broja obavještenja, postupanje je završeno u 497 slučajeva, (70 odsto), od čega se njih 377 (76 odsto) odnosi na neosnovane prigovore, a njih 120 (24 odsto) na osnovane”, navodi centralna banka.
Ističe se da je u poređenju sa istim periodom prošle godine, broj primljenih obavještenja manji za 20,9 procenata, kao i da je od ukupnog broja osnovanih prigovora pozitivno rješeno 77 odsto prigovora. Beta