BEOGRAD, Potrošači u Srbiji prošle godine najviše su se žalili na kvalitet bijele tehnike i kućnih aparata, objavila je Asocijacija potrošača Srbije (APOS).
Kako je saopšteno na konferenciji za novinare, polovina pritužbi građana odnosi se na kupovinu i reklamaciju tehničke robe, a bilo je i problema prilikom reklamacije sa ponašanjem servisa.
Predsjednica APOS-a Edina Popov rekla je da se više od 30 odsto žalbi odnosi na usluge, najviše telekomunikacije i komunalne usluge.
Ona je rekla da je stigao i veliki broj žalbi u vezi sa neisporučenjem kupljenog proizvoda u ugovorenom roku.
“Veliki broj potrošača nije na računu imao napisan i rok isporuke, već se oslonio na usmena obećanja trgovca, pa i nije mogao ostvariti pravo na reklamaciju”, rekla je Popov i dodala da mnogi potrošači nisu znali da ne moraju da plate prevoz.
Popov je rekla da je veliki problem je što potrošači ne znaju dovoljno o svojim pravima.
Predsjednik Pokreta potrošača Beograd Petar Bogosavljević naveo je da u Beogradu dominiraju žalbe na aparate za domaćinstvo, u čemu prednjače mašine sa veš i suđe, frižideri, bojleri i aparati za domaćinstvo.
“U Beogradu se građani dosta žale i na visoke cijene zanatskih usluga”, rekao je Bogosavljević.