BANJALUKA, U banjalučkom naselju Derviši danas će biti otvoren prvi prodajni centar u BiH poznatog trgovačkog lanca iz Hrvatske “Pevec”.
Vrijednost investicije “Peveca” u izgradnju banjalučkog centra iznosi 20 miliona evra, dok je u opremanje i punjenje objekta proizvodima uloženo još sedam milona evra. Centar se prostire na 30.000 metara kvadratnih, a već prvog dana kupcima će biti na raspolaganju više od 100.000 artikala. Pored značajne investicije i obogaćivanja ponude svih vrsta robe značajno je da će u banjalučkom centru posao dobiti i 300 radnika.
Mladen Ružman, član Uprave i direktor sektora za planiranje i razvoj “Peveca”, istakao je da banjalučki “Pevec” otvaraju pod sloganom “Dobar dan za kupovinu” kojim svim kupcima žele dobrodošlicu. On je istakao da je ovo šesnaesti centar grupacije “Pevec” i prvi veliki prodajni centar izvan granica Hrvatske.
“Prije našeg dolaska u ovu regiju bavili smo se istraživanjem tržišta čiji nas je ishod pozitivno iznenadio. Pokazalo se da ‘Pevec’ kotira među pet lanaca od kojih ljudi iz ovog kraja imaju velika očekivanja, što je bio jedan od signala da dođemo na ovo područje”, rekao je Ružman.
Banjalučki “Pevec” posjeduje 32 prodajna odjela koji su raspoređeni u prizemlju i na dva sprata, te parking sa 5.000 mjesta. Boris Marić, direktor banjalučkog “Peveca”, istakao je da će, između ostalog, ponuditi kupcima proizvode više od 2.000 svjetskih proizvođača po konkurentnim cijenama.
“U našoj ponudi biće i 24.000 artikala proizvedenih u BiH”, istakao je Marić.
Milenko Marković, član Uprave i direktor sektora zajedničke službe “Peveca”, kazao je da u BiH dolaze na 18. rođendan.
“‘Pevec’ se do 2003. godine razvijao u iznajmljenim prodajnim prostorima sve dok nismo započeli investiciju u prvi veliki prodajni centar u Zagrebu. Nakon ovoga smo se počeli širiti i stigli u Pulu, Rijeku, Koprivnicu, Kutinu, Salvonski Brod i sada u Banjaluku, dok bismo beogradski centar trebalo da otvrimo za oko tri mjeseca, a u toku su i pripreme za izgradnju centra u Tuzli”, istakao je Marković.
Dodao je da je strategija “Peveca” da ima centre u svim gradovima Hrvatske s najmanje 30.000 stanovnika, u BiH će ta granica biti 60.000, a u Srbiji 100.000 stanovnika.