NJUJORK, Najvrijedniji luksuzni brend u svijetu je trenutno “Luj Viton” koji pored modnih artikala prodaje i alkohol i nakit.
Njegova vrijednost se procijenjuje na 23,6 milijardi dolara, proizilazi iz podataka konsultacione firme Interbrend, koje je objavio sajt Forbes.com.
Vrijednost druge najvrijednije marke Guči je za više od 14 milijardi dolara niža i procijenjuje se na 9,45 milijardi dolara. Slijede Erme (Hermes) vrijedan 6,18 milijardi dolara, Kartije (5,5) i Tifani (5,16), Barberi (4,34), Prada (4,27) i Ralf Loren (4,04 milijarde dolara).
Većina najskupljih luksuznih brendova proizvodi i prodaje modnu odjeću i dodatke kao što su ešarpe ili tašne.
Uprkos tome što ljudi sve više štede, za tašnu s logom “Luj Viton” ili nakit “Kartije” i dalje vlada veliko interesovanje.
Ove godine bi promet proizvođača luksuzne robe mogao da poraste četiri do pet odsto, predviđa konsultaciona firma Bain & Company, a prenosi slovački sajt sme.sk. Tanjug