LJUBLJANA, Nadzorni odbor Mercatora je na jučerašnjoj 6. sjednici imenovao novog člana Uprave Grupe Mercator.
Nadzorni odbor Poslovnog sistema Mercator, d.d. je na sjednici održanoj 28.05.2012 imenovao novog člana Uprave za područje finansija i informatike, gospodina Dragu Kavšeka. Petogodišnji mandat počinje od 1.6.2012. godine.
Kako se navodi u saopštenju, Nadzorni odbor Poslovnog sistema Mercator, d.d. je razriješio dužnosti Melitu Kolbezen sa funkcije članice uprave za područje finansija i informatike, a odluka stupa na snagu 31.5.2012. godine.
Preostala dva člana Uprave trebalo bi da budu imenovana na sljedećoj sjednici Nadzornog odbora, koja će biti održana 18. 06. 2012.
Drago Kavšek rođen je 10. maja 1974. Poslije gimnazije završio je studije na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani i svoju radnu karijeru počeo kao pomoćnik revizora u revizorskoj kući Deloitte & Touche.
U godinama od 1999. do 2001. radio je kao interni kontrolor u preduzeću Peugeot Slovenija d.o.o. Svoj profesionalni put nastavio je na funkciji rukovodioca analitičarskog odjeljenja u preduzeću Publikum d.d. u godinama od 2001. do 2003. Na toj funkciji je samostalno procijenjivao preduzeća na Ljubljanskoj berzi (prije svega preduzeća u farmaceutskoj industriji, trgovini i prehrambeno-prerađivačkoj industriji), učestvovao pri pripremi akvizicija preduzeća (SKB, Valkarton, Banka Koper, Živila Kranj…) i provodio finansijska dubinska snimanja. Kasnije je u Publikumu unapređen u direktora korporativnih finansija i na tom mjestu ostao do svog dolaska u Fructal d.d. u 2007. godini.
Kao direktor finansija i računovodstva je u Fructalu radio do imenovanja na mjesto predsjednika Uprave Fructal d.d. u 2011. godini. Zbog loših finansijskih rezultata koje je Fructal d.d. imao u prošlosti, Kavšek je zajedno sa saradnicima pripremio nove strateške smjernice, te se pobrinuo za nadzor i operativno provođenje.
Značajan element poboljšanog poslovanja u posljednjim godinama bio je posljedica oblikovanja nove kadrovske politike pod vođstvom Kavšeka, briga za povećanje motivacije zaposlenih, te promjena sistematizacije radnih mjesta. Fructal je u posljednje 4 godine sistematično povećavao tržišne udjele na svim strateškim tržištima paralelno sa povećanjem profitabilnosti. Kavšeku je uspjelo pretvoriti zastarjelo preduzeće sa dobrim potencijalom zbog snage robne marke, u uspješno savremeno preduzeće sa dobrom kadrovskom ekipom. Uprkos krizi u cjelokupnom sektoru pića, Fructal svake godine poboljšava poslovne rezultate i zadržava vodeću poziciju u industriji pića u JI Evropi sa 370 članskim kolektivom u Sloveniji i 70 članskim kolektivom u Makedoniji.