SARAJEVO, Rebrendiranje je jedan od ključnih strateških projekata za bankarsku grupaciju Hypo Group Alpe Adria u 2016. a član Uprave Hypo Group Alpe Adria Razvan Munteanu ističe da će novi brend postati sinonim za jednostavniju i moderniju banku koja klijentima osigurava kvalitetne finansijske usluge koje korespondiraju s njihovim potrebama.
Pojasnio je da rebrendiranju nisu pristupili samo kao promjeni forme, već kao sistemskom poboljšanju sadržaja i zato će u prvoj fazi brend odražavati interno usuglašavanje o strateškim planovima kako bi postali relevantniji, transparentniji i jednostavniji – drugim riječima da pružaju sve ono što je klijentima bitno.
“Pritom smo svjesni da će potrajati dok se ne osjeti puni učinak novog brenda, jer povjerenje se ne dobiva, ono se stječe. Uvjeren sam da će naši klijenti brzo uvidjeti kako se mijenjamo nabolje”, rekao je Munteanu.
Naglasio je da Grupacija gradi novu banku, a novi brend je temeljni dio toga.
“Pritom nećemo samo promijeniti ime i logotip jer mi rebrendiranje vidimo kao snažan signal svih naših napora da promijenimo banku fokusirajući se na relevantne finansijske usluge koje klijentima želimo isporučiti na prije svega kvalitetan i praktičan način. Uopšteno, vjerujem da su najbolje stvari one najjednostavnije i one koje su klijentima razumljive”, kazao je Munteanu.
Potcrtao je da je potreban pozamašan trud i znanje kako bi se kompleksnost finansijskih usluga predstavila jednostavno, jer je bankarskoj industriji to je pobjeglo iz fokusa, prenosi Media marketing. Fena
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Kako vas nije sramota da se javite, koji ste vi mešetari, prvo kredit trebao morao da se uplati rata do 30. u mjesecu, pa ste onda smanjili na 15. u mjesecu, posle toga vaši mešetari koji su osnovali call centar za utjerivanje dugova-pljačku zovu dan i noć o to na koji god telefon stgnu.Mene ste zvali za 2 KM, nakalemili 7 KM troškova, ja 9 godina i 6 mjeseci redovno servisirao kredit i noisam omaškom uplatio 2 KM, kada su najašili…nikada više dok plAČKATE NAROD NA TAJ NAROD Radi tajkuna…sram vas bilo.