BANJALUKA, Kompanije “M:tel” i “Majkrosoft” uspostavile su novi nivo partnerstva koji podrazumijeva ulazak “M:tela” u “Majkrosoft CSP” program.
Generalni direktor “M:tela” Marko Lopičić rekao je da je na ovaj način “M:tel” dopunio svoj portfolio uslugama “Majkrosofta”.
“Za isporuku `Majkrosoft` servisa potreban je vrlo stabilan i respektabilan lokalni partner koji ima moćnu infrastrukturu. U tom segmentu `M:tel` prednjači u BiH, prije svega u nivou investicija koje ulažemo”, istakao je Lopičić.
On je naveo da je “M:tel” prepoznao da granica između IT servisa i komunikacionih usluga nestaje, kao i da IT postaje sve važniji kao ključna podrška poslovanju svake vrste, te je “M:tel”, motivisan upravo time, prije tri godine kupio jednu od najuspješnijih IT kompanija u BiH “Logosoft”, saopšteno je iz “M:tela”.
Izvršni direktor za prodaju, usluge i marketing “Logosofta” Damir Dizdarević rekao je da je “M:tel” jedini operater u BiH i regionu koji ima svoju IT kompaniju.
“Omogućavanje direktne prodaje `Majkrosoft klaud` servisa korisnicima `M:tela`, predstavlja vrlo važan korak u procesu transformacije ovog telekoma. Osim akvizicije `Logosofta`, te niza drugih koraka koje je `M:tel` preduzeo, ulazak u `Majkrosoft CSP` program dodatno potvrđuje opredijeljenost kompanije da svojim korisnicima ponudi sasvim nove vrijednosti i usluge koje do sada nisu bile tradicionalno vezane za telekom operatore”, istakao je Dizdarević.
Direktor “Majkrosofta” BiH Omar Krivošija rekao je da će “M:tel” svojim poslovnim korisnicima na jedinstven i povoljan način omogućiti da dođu do najmodernijih “Majkrosoft” rješenja.
“Sa jedinstvenom ponudom servisa, ponudiće korisnicima da na jednostavniji način transformiraju poslovanje, što ima omogućava da opstaju na tržištu”, istakao je Krivošija.
Predstavnici kompanije “M:tel” izrazili su zadovoljstvo ovim partnerstvom, čime je “M:tel” dokazao da poslovne odluke bazira na potrebama svojih korisnika i globalnim svjetskim trendovima, navodi se u saopštenju. Srna