BANJALUKA,Kompanija “M:tel” svojim vjernim poslovnim korisnicama nudi učlanjenje u “M:biz klub lojalnosti”, čime mogu da ostvare brojne VIP i “klasik” pogodnosti.
“Usluga ličnog prodavca” omogućiće korisniku konstantnu komunikaciju sa “M:tel” predstavnikom.
“Posebna tehnička podrška” podrazumijeva da se, uz “M:tel” asistenciju, u dogovorenom terminu i raspoloživom mjestu riješe sve eventualne tehničke poteškoće.
“VIP kutak” je mjesto na kojem korisnici “uživo” mogu da testiraju uređaje i usluge, ali i da dobiju pomoć pri njihovom podešavanju i aktivaciji.
“`Uključenje na riječ` omogućava da uz pomoć samo jednog poziva aktivirate vaše brojeve, bez čekanja na evidentiranje uplate”, saopšteno je iz “M:tela”.
Posebna telefonska linija u okviru “Kol centra” /065 5904/ potpuno besplatno je dostupna korisniku 24 časa i pruža sve potrebne informacije u vezi sa korisničkim statusom, dok je “Onlajn tehnička podrška” omogućena svima kojima je potrebna brza onlajn asistencija.
Za članstvo u “M:biz klubu lojalnosti” potrebno je kontaktirati vlastitog “M:tel” predstavnika, a više informacija se može dobiti na sajtu kompanije. Srna