Mtel: Transformacijom poslovanja do kvalitetnije usluge i liderske pozicije na tržištu
14.12.2023. / 22:10
BANJALUKA – Prateći svjetske trendove i strateške odluke Telekom Srbija grupe, kompanija m:tel prodajom antenskih stubova ulazi u novu fazu transformacije poslovanja koje će omogućiti nastavak značajnih ulaganja u razvoj tržišta i usluga, što i jeste ključni zadatak telekomunikacione kompanije.
![](https://www.capital.ba/wp-content/uploads/2023/12/Mtel-poslovna-zgrada.jpg)
FOTO: Mtel
Na ovaj način, m:tel staje rame uz rame sa vodećim evropskim telekom operaterima, poput Dojče Telekoma, Telefonike, Vodafona i drugih koji su već prodali svoje antenske stubove.
„Ovaj poslovni model da se izgradnja i održavanje antenskih stubova koji spadaju u sferu građevinskog biznisa povjeri „real estate“ kompanijama dio je svjetske poslovne strategije za uspješnu budućnost poslovanja na izmijenjenom tržištu“, navode u m:tel-u.
Procesom prodaje biće obuhvaćeni isključivo antenski stubovi, a ne i oprema za telekomunikacije povezana sa njima, kao što su bazne stanice i druga telekomunikaciona tehnologija koja je srce kompanije.
U m:tel-u pojašnjavaju da je riječ o poslovno racionalnom i ispravnom potezu, te da će kompanija i dalje ostati korisnik tih stubova u svojstvu zakupca i na taj način dodatno optimizovati svoje poslovanje i smanjiti troškove.
Na međunarodnom tenderu, na kojem je učestvovalo više od 50 kompanija, pobijedio je britanski fond Aktis GP iza kojeg stoje Svjetska banka i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), što dokazuje da je cijeli proces protekao maksimalno transparentno i uz poštovanje najviših standarda.
Ovaj poslovni potez dodatno će ojačati lidersku poziciju kompanije m:tel, kao i kompletne Telekom Srbija grupe, te osigurati ubrzani razvoj telekomunikacionog tržišta i kompletne regije.
PR
Tagovi: mtel
Povezane vijesti
![m:tel](https://www.capital.ba/wp-content/uploads/2024/06/Mtel-_Poslovna-zgrada-130x130.jpg)
m:tel: Bez prekida u komunikaciji i za vrijeme kolapsa elektroenergetskog sistema
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ne pravdam M:tel, ali Deutsche Telekom je prodao 51% svojih baznih stanica nekretniskim agencijama
zasto je to tako, prvi put cujem
Има ли ишта у држави да је још наше? Питам за другарицу
Ovo može da osmisli samo genije, od ove biznis taktike imaće višestruku korist :)
Po modelu “prodaj stoku da kupimo koku”
Kako uništiti m:tel i zašto ?
Postaviti Trivan. Zbog finansiranja kampanje.
Prodas svoj stan da bi rentao tudji, i opet za 10 god das to sto si dobio, samo sad nemas stana ? o__O
Očuvanje liderske pozicije kroz apsolutni monopol je dobar poslovni pristup. Takođe, plaćanje zakupa za stubove je jeftinije od sadašnjeg neplaćanja. Jednokratni prihod od prodaje će vjerovatno otići matici firmi za pokriće ogromnih troškova izbora u Srbiji, jer izbori se moraju kupiti po svaku cijenu.
Prodaješ nešto svoje, za šta više generalno nemaš troškova, da bi to isto iznajmljivao? Hit.