BANJALUKA, Kompanija “M:tel” nudi svojim korisnicima uslugu “Moj račun” koja omogućava brz, jednostavan i besplatan pristup računima putem interneta.
Pomenuta usluga omogućava besplatan pregled računa za usluge fiksne i mobilne mreže, uvid u trenutno stanje računa za postpejd usluge mobilne mreže, kao i dostavu računa za telekomunikacione usluge putem elektronske pošte.
“Omogućava i uvid u ispis odlaznog saobraćaja za postpejd usluge fiksne i mobilne mreže /listing/”, saopšteno je iz “M:tela”.
Korisnici usluge “Moj račun” mogu da koriste i sve prednosti personalizovanog portala “Moj m:tel – www.mojmtel.ba” na kome mogu da nađu sve što im je potrebno kako bi upravljali svojim telekomunikacionim uslugama.
Zahtjev za uslugu “Moj račun” korisnici mogu da podnesu u najbližem prodajnom mjestu “M:tela”.
Više informacija o pomenutoj usluzi korisnici mogu da dobiju i na stranici www.mtel.ba/podrska ili pozivom “M:tel” kontakt centra na broj 0800 50 000. Srna