NJUJORK, Web stranica All Things D objavila je da će softverski gigant Microsoft, koji je nedavno lansirao Windows Phone 7, u narednih nekoliko mjeseci potrošiti čak milijardu dolara na marketing.
Ta ogromna suma novaca najvjerojatnije će biti podijeljena između novog mobilnog operativnog sistema Windows Phone 7 i Kinect, proizvoda koji služi kao dodatak igraćoj konzoli Xbox 360 i koji omogućava da igrači koriste svoje tijelo kako bi upravljali likom u igri.
Microsoft će trebati sva medijsko municija kako bi ušao u bitku s Appleom i Googleom na tržištu pametnih telefona (smartphones) i sa Sonyjem i Nintendom na tržištu igračkih konzola.
Prema članku objavljenom na All Things D, novac će se utrošiti na promocije sa brendovima kao što su Burger King i Pepsi, na takeover oglase na početnoj stranici YouTubea i na različite štampane, digitalne i televizijske oglase. Spominje se čak i “event” koji će se održati na Times Squareu u New Yorku gdje se i Corona Light pivo nedavno odlučilo oglašavati kroz svoju Facebook kampanju. Sasvim sigurno svi oni koji žive od oglašivačkog novca dočekaće ovu vijest sa zadovoljstvom, prenose agencije.