ŠTOKHOLM, U konkurenciji 5642 radova iz više od 800 kompanija širom svijeta, marketinška agencija Bruketa&ŽinićOM osvojila je zlato za Podravkin godišnji izvještaj na takmičenju Epica, jednom od najvažnijih za oglašavanje u svijetu.
Takmičenje za nagradu Epice, koje se uz Cannes Lions smatra jednim od najvažnijih takmičenja za oglašavanje u svijetu održano je 11. januara u Stockholmu.
Epica se održava više od 20 godina. Žiri Epice čine urednici 34 magazina specijaliziranih za oglašavanje iz 27 različitih zemalja.
Epica je zlatom nagradila godišnji izvještaj za Podravku “Ispeci pa reci”.
Osim uobičajenog dijela koji sadrži brojeve i izvještaj nezavisnog revizora, središnji dio izvještaja čini knjižica koja se mora ispeći u pećnici prije čitanja.
Kreativni tim projekta čine: kreativni direktori Davor Bruketa & Nikola Žinić; art direktori: Davor Bruketa, Nikola Žinić, Imelda Ramović, Mirel Hadžijusufović; Copywriteri: Davor Bruketa, Nikola Žinić i Teo Tarabarić, voditeljica projekta: Mirna Grzelj, DTP: Danko Đurašin, Urednik: Drenislav Žekić.
Agencija Bruketa&ŽinićOM ovom nagradom na Epici potvrdila je svoj status jedne od najnagrađivanijih marketinških agencija u regiji. Njihovi radovi bit će uvršteni u publikaciju “Epica 21 “ uz neka od najznačajnijih imena svjetskog oglašavanja.
Podravkin godišnji izvještaj „Ispeci pa reci“ je sedmi u nizu godišnjih izvještaja koji dobijaju prestižne nagrade u oblasti dizajna.
„Ispeci pa reci“
Godišnji izvještaj Podravke pod nazivom „Ispeci pa reci“ se sastoji od bijelih stranica preko kojih je otisnuta termoreaktivna boja. Tek nakon što se omota u foliju i ispeče na 100 Celzijevih stepeni, za 25 minuta se pokažu slike i tekst.
Sastoji se od dva dijela: velike knjige koja sadrži brojeve i izvještaj nezavisnog revizora te manje knjige u kojoj su Podravkini tajni recepti koji se, na spomenuti način, otkrivaju samo uspješnim kuharima. Ako niste precizni, recepti će pregorjeti, kao da je riječ o jelu. Ako ste, pak, uspješno skuhali svoj primjerak godišnjeg izvještaja, prazne stranice će se ispuniti tekstom, a ilustracije na praznim tanjirima ucrtanima na izvještaju popuniće se hranom.