BUDIMPEŠTA, Promet hrane u maloprodaji u Mađarskoj porastao je za 2,5 odsto u drugom kvartalu 2016. u odnosu na odgovarajuće tromjesečje prošle godine, pokazuje istraživanje potrošnje građana agencije Nilsen.
Rast prihoda u maloprodaji duguje se izgleda povećanju cijena, budući da je stvarni obim prodate robe smanjen za 0,2 procenta, saopšteno je iz Nilsena.
Prema izvještaju, u drugom tromjesečju je zabilježen najniži rast vrijednosti prometa hrane u maloprodaji u Mađarskoj u posljednje tri godine, mada je povećanje od 2,5 odsto i dalje znatno veće od prosječnog rasta od 0,8 procenata u Evropi, dodaje mađarska agencija.
Mađarski indikator rasta prometa hrane u maloprodaji je šesti po veličini na kontinentu.
Cijene hrane, mješovite robe za domaćinstvo i kozmetike porasle su u Mađarskoj u drugom tromjsečju u prosjeku za 2,7 procenata u odnosu na isti kvartal 2015, dok su te cijene u Evropi, kako se dodaje, povećane u prosjeku za 0,7 odsto. Nezavisne novine