BANJALUKA – Dobar imidž, koji ne uspijeva da izgradi poslovnim rezultatima, „Elektroprivreda RS“ (ERS) pokušava ostvariti ulaganjem u marketing, pa će tako za te namjene, samo za „prvu ruku“, izdvojiti 90.000 KM.
„Elektroprivreda RS“ je raspisala tender za nabavku usluga izvještavanja i medijskog predstavljanja i neposrednog marektinga, podijeljen u dva lota, u vrijednosti po od 45.000 KM, na period od godinu dana.
Tenderom se, između ostalog, traži medijska kuća koja će izvještavati o radu preduzeća iz sistema MH ERS i Matičnog preduzeća, sa direktnim uključenjem u TV program, izrada i emitovanje obavještenja i oglasa, ali i gostovanje predstavnika ERS u informativnom studijskom programu u udarnom terminu.
Inače, ovo je samo dio iznosa koji ERS planira da uloži u marketing. Kako smo ranije objavili, planom nabavki „Elektroprivrede RS“ za ovu godinu za troškove reklame i propagande predviđeno je pola miliona KM. Mimo toga, za oglašavanje u elektronskim i štampanim medijima predviđeno je 180.000 KM.
Ulaganjem u marketing, uprava ERS očigledno pokušava da skrene pažnju javnosti sa gubitka od 29 miliona KM koji je ovaj holding imao na kraju prošle godine i sve teže finansijske situacije u kojoj se zavisna preduzeća u okviru holdinga nalaze.
Osim na reklami, ERS ne štedi ni na ostalim troškovima, o čemu govori i podatak da su samo za troškove voznog parka od 2018. do 2020. godine izdvojili oko 41 milion maraka. Od tog iznosa, čak više od 34 miliona KM utrošeno je 2019. godine.
CAPITAL: M. Čigoja Ljubojević