BRAZILIJA, Brazilska filijala francuskog kozmetičkog giganta Loreal u periodu 2007-2012 udvostručila je prodaju.
Kompanija je u prošloj godini zabilježila rast prihoda od 13,3 odsto, na 700 miliona evra.
U prošloj godini tržište kozmetike u Brazilu poraslo je 7,9 odsto u odnosu na 2012, prenio je francuski list Kapital.
Na brazilskom tržištu, kao i u Kini i Indiji, ovaj svjetski kozmetički lider oslanja se na srednju klasu koja doživljava pravu ekspanziju, navodi list.
Za period od 2010. do 2020. godine broj žena u Brazilu koje zarađuju između 800 i 2.300 evra mjesečno, prema prognozi stručnjaka, porašće sa 45 na 73 miliona, što je s obzirom i na kult koji gaje prema ljepoti, dragocjen podatak za kozmetičku industriju, istakao je direktor brazilskog Loreala, Didije Tiseran.
Dodaje da dame u Brazilu prosječno odlaze 18 puta godišnje u frizerski salon, tuširaju se dva puta dnevno, nokte sređuju jednom nedjeljno, a na ulicama se gotovo ne viđa osjedela, neofarbana kosa.
” Želimo da u Brazilu osvojimo 50 miliona novih potrošača i tako preteknemo Italiju i Njemačku, čime bi Brazil dospio na četvrto mjesto prema vrijednosti prihoda kompanije, iza SAD, Kine i Francuske”, rekao je Tiseran. Tanjug