BEOGRAD, LG drži vodeću poziciju na tržištu u kategoriji kućnih kina u tri države Centralne i Južne Evrope. LG je na prvom mjestu kada je u pitanju broj prodatih proizvoda u Srbiji, prodajna vrijednost u Mađarskoj, i u obe kategorije u Hrvatskoj.
Od svih država Centralne i Južne Evrope, potrošači iz Srbije su najvjerniji LG-ovim kućnim kinima, te je tako kompanija po broju prodatih proizvoda na kraju 2010. godine posjedovala gotovo polovinu tržišta sa udjelom od 47.5 %. LG drži vodeću poziciju na tržištu u Mađarskoj u pogledu prodajnih vrijednosti kućnih kina od sredine 2005. godine. Na osnovu ankete koju su sproveli nezavisni istraživači tržišta, LG je imao udio od 38.4% u sferi kućnih kina u Mađarskoj u 2010. godini. U ovoj kategoriji, LG je premašio sva očekivanja i na Hrvatskom tržištu, budući da je uspio da dostigne 45.2% tržišnog udjela na kraju 2010. godine. Prošlu godinu je LG započeo udjelom od 20% i postigao je povećanje od skoro 30% do kraja te godine.
– Ponosni smo na činjenicu da smo lideri na tržištu u pogledu prodaje kućnih kina u Srbiji. Ovakav rezultat jasno potvrđuje našu filozofiju razvoja koja je isključivo okrenuta mušterijama. Po pitanju kategorije kućnih kina, može se primjetiti konstantan rast indeksa prodaje ne samo u Srbiji, već i u Mađarskoj i Hrvatskoj.
Cilj kompanije LG Electronics je da održi i poveća svoj udio na tržištu u ovom regionu i po prodajnoj vrijednosti i po broju prodatih proizvoda, izjavio je Branislav Jordanov, marketing koordinator predstavništva kompanije LG Electronics u Srbiji.

