BERLIN – Trgovačko udruženje tekstila objavilo je da su modni trgovci izgubili prodaju oko pet milijardi evra između marta i avgusta 2020. – što je pad za trećinu.
Budući da posao s kravatama čini samo “malo tržište” u čitavoj trgovini odjećom, tačni podaci o prodaji nisu poznati.
Ukupan promet odjećom u Njemačkoj iznosio je nedavno 60 milijardi evra bez obuće. Međutim, i sami proizvođači kravata prijavljuju izgubljenu prodaju.
Internet trgovina nije mogla apsorbirati gubitak prodaje. Prodaja je nedavno opala za 50 do 60 posto.
Ascot tvrdi da je jedini njemački proizvođač kravata koji još uvijek proizvodi isključivo u Njemačkoj. Na lokaciji Krefeld do 40 zaposlenika proizvodi mašne, pletene kravate i šalove.
Koliko će kravata brzo naći put iz krize, teško je predvidjeti. Zbog rezervi i ekonomičnog upravljanja u prošlim generacijama, Pauen je uvjeren da će Ascot preživjeti korosnku krizu. Prema Pauenu, godinama je uočeno da se sve manje kravata nosi.
Kao razlozi navode rad od kuće, više rada na daljinu umjesto konferencija i otkazivanje velikih proslava u kriznim vremenima poput vjenčanja i krizmi. Indikator.ba