BEOGRAD, Udruženje ekonomskih propagandista Srbije- UEPS raspisalo je juče konkurs za dodjelu priznanja za 2014. godinu za izuzetan profesionalan i društveni rad firmama i pojedincima u oblasti marketinga i oglašavanja.
Predviđene su nagrade – za živitno djelo, priznanje za inovativne i jedinstvene ideje i projekte u oblasti komunikacija i kreativnu upotrebu medija “Dragan Sakan”, kao i nagrade po kategorijama.
Priznanja će dodijeliti i najuspješnijim za promociju srpske propagandne prakse u inostranstvu, za promotivnu kampanju objavljenu u najmanje tri medija, za hranu, pića, kućnu hemiju, namještaj, zdravlje i ljepotu, autoindustriju, transport, putovanja i turizam, odmor, zabavu, kulturu i edukaciju.
Predviđene su i nagrade i u oblasti maloprodaje i usluga, komunikacionih proizvoda, medija, finansijskg sektora i usluga, korporativnog oglašavanja i socijalnih i humanitarnih kampanja.
Priznanja će dobiti najuspješniji u oblasti kampanja kreiranih za direktnu komunikaciju, za TV spot, za radio spot, print kampanju, outdoor kampanju, PR kampanju, korporativni PR, brend PR i društveno odgovorne PR kampanje.
Posebnu grupu činiće priznanja za rane vrste digitalnih kampanja – preko veb sajtova, mobilnih telefona i slično. Slijede i priznanja za organizacije događaja, promociju na mjestu prodaje, sajamski nastup, aktivnosti na vanstandardnim mjestima, kreativnu upotrebu medija, izdavački projekat, istraživački projekat i vizuelno kreiranje identiteta.
Biće dodijeljena i priznanja za osmišljavanje nove robne marke, industrijski dizajn, ambalažu, odnos prema kupcima i društveno odgovorne kampanje. Tanjug