LOS ANĐELES, Ovogodišnji Super Bowl će najvjerovatnije proći bez reklame kompanije Mercedes.
Iako su informacije još uvijek nezvanične, njemački mediji pišu da Mercedes ne planira platiti reklamu koja bi se prikazivala tokom Super Bowla, najvećeg sportskog događaja u SAD-u.
Umjesto da plati 10 miliona dolara za reklamu od 60 sekundi tokom 50. finala NFL-a, Mercedes će se fokusirati na kampanje za novu E-Klasu i SLC roadster.
Prošle godine je njemačka kompanija na Super Bowlu imala reklamu pod nazivom “Fable”, kojom je promovisan Mercedes-AMG GT. Kako bi bio dio 49. izdanja Super Bowla, Mercedes je investirao devet miliona dolara, a zainteresiranost za ovaj model na internetu je povećana za 3.107 odsto. To je najveće povećanje među svim kompanijama koje su se reklamirale tokom prošlogodišnjeg Super Bowla.
Ovogodišnji Super Bowl se održava 7. februara, a igrat će se na stadionu Levi's u Santa Clari u Californiji. Kompanije Mini, Acura, Audi, Honda, Hyundai i Kia su potvrdile da će njihove reklame biti prikazane tokom utakmice. Klix.ba