NJUJORK, Danas većina svjetskih zvijezda ima i svoj parfem, ali na mirisnom biznisu zarađuje samo nekolicina poznatih.
‘Željela sam da kreiram zabavan i duhovit miris’, izjavila je Sara Džesika Parker prije dvije godine na predstavljanju svog posljednjeg „parfemskog“ uspjeha lansiranog uoči premijere filma ‘Seks i grad 2’. Ali postigla je mnogo više. Miris inspirisan najseksipilnijim gradom na svijetu doživio je neočekivan uspjeh. Samo u Sjedinjenim Državama njen cvjetno-voćni parfem NYC zaradio je 18 miliona dolara.
Prije dvadesetak godina Elizabet Tejlor bila je prva filmska diva čiji je parfem White Diamonds, procijenjuje se, samo u jednoj godini inkasirao nevjerovatnih 54 miliona dolara. Senzualni cvjetno-orijentalni parfem jedne od najvećih glumica i filmskih ljepotica i danas je među najprodavanijim u Americi.
Prva manekenka koja se može pohvaliti „mirisom uspjeha“, Naomi Kembel, otkako je prije 13 godina lansirala prvi miris, koji je danas poznat kao Naomi Campbell Classic, ne silazi s top lista najprodavanijih parfema poznatih ličnosti, a u međuvremenu je lansirala desetak parfema.
Mnogo je više pop-pevačica koje su, osim muzičkim, uspjele da privuku široke mase i svojim mirisnim notama. Predvodi ih pjevačica i glumica Dženifer Lopez koja je prije deset godina sa svojim Glow započela uspješnu mirisnu dinastiju. Njenim stopama dvije godine kasnije krenula je i tada veoma popularna Britni Spirs koja je rasprodala 10 miliona bočica svoja prva tri parfema, Curious, Fantasy i In Control Curious.
Dok se očekuju finansijski izvještaji o proljetos lansiranom, prvom parfemu pop-kraljice Madone Truth or Dare, Bijonse već dvije godine zarađuje na svojim mirisnim hitovima. Tportal.hr