BEOGRAD, Poznata kompanija koja proizvodi odjeću smatra da će konačno uspjeti da podigne prodaju ako iz nove linije izbaci svaku karakteristiku svog loga.
Abercrombie & Fitch prije petnaestak godina bio je u vrhuncu svoje slave.
Tinejdžeri su ga smatrali šestim najboljim brendom na svijetu, a njihova odjeća donosila je milijarde dolara.
Posebnu senzaciju predstavljala je njihova odjeća za surfere. Međutim, danas, sa konkurencijom poput H&M i Zare, poznati brend mora da traži nove načine kako da ponovo vrati staru slavu na tržištu.
Već deseti put za redom kompanija je objavila pad u kvartalnom periodu, nakon čega su im akcije pale 8.5 odsto.
Glavni direktor kompanije Majk Džefris najavio je kako da će u novoj liniji odjeće biti uklonjeni natpisi kompanije.
“U proljećnoj sezoni planiramo da svedemo logo na gotovo ništa”, kaže Džefris. Tako će logo, nekad prepoznatljiv detalj koji čini razliku između brendova, očigledno, nakon višegodišnjeg dorađivanja, biti žrtvovan novim prilagođavanjima na tržištu.
Džefris je inače poznat po svojim javnim ispadima i načinu na koji vodi kompaniju. Ranije je bio na meti kritika zbog toga što Abercrombie & Fitch ne proizvodi odeću u XL i XXL veličinama jer Džefris ne želi da gojazni i neprivlačni ljudi nose proizvode njegove kompanije. B92