BEOGRAD, Srbija je u digitalnom razvoju stigla do 2008. godine, dok se Velika Britanija nalazi u 2022. godini, smatra stručnjak iz Gugla Džonatan Frensis.
Frensis je, na jučešnjoj konferenciji “Didžital dej”, rekao da srpski korisnici provode više vremena u konzumaciji digitalnih medija od korisnika u Britaniji – 12 minuta ili 10 odsto vremena više dnevno.
“Međutim, vaši oglašivači to ne prepoznaju. Od svih medija, 25 odsto vremena Srbi konzumiraju digitalne medije, dok oglašivači troše samo 11 odsto budžeta na ovu vrstu medija”, rekao je Frensis.
U Ujedinjenom Kraljevstvu, oglašivači troše 100 puta više novca u digitalnim medijima, iako, njihovi korisnici provode tamo 27 odsto vremena manje nego srpski korisnici.
Srbija je, konstatuje ovaj stručnjak, u digitalnom razvoju negdje u 2008. godini, preneo je “Blic”.
“Pričao sam sa ljudima iz vaše zemlje i oni tvrde da “Srbija nije digitalna”.
“Moj odgovor je: Srbija je i te kako digitalna, jer vaši građani provode mnogo više vremena na digitalnim medijima od svjetskog prosjeka. Problem je samo što firme koje se oglašavaju u medijima to ne prepoznaju. Oglašivači su pred izborom: da li će biti prisutni tamo gdje su ljudi, ili tamo gdje su ljudi nekada bili”, zaključio je Frensis. Tanjug