SAN FRANCISKO, Američke vlasti za kontrolu tržišne konkurencije ispituju postupke Epla u odnosu na konkurentske aplikacije njegovoj usluzi za onlajn slušanje muzičkih sadržaja (“striming”), objavila su tri izvora iz tog sektora.
Epl je nedavno uveo novu uslugu za “striming” – “Epl mjuzik”.
Epl, međutim, nudi i konkurentske usluge, kao što su “Sportifaj” ili “Rapsodi”, preko svoje platforme sa aplikacijama “Ep stor”.
Američka firma, međutim, uzima proviziju od 30 odsto na sve digitalne kupovine obavljene preko njegove platfome na tim aplikacijama, kao što su pretplate na slušanje muzičkih sadržaja preko veba.
Striming usluge, uključujući “Epl mjuzik”, postepeno su uskladile cijene svojih mjesečnih pretplata u SAD na 9,99 dolara, ali neke među njima se žalu da ih provizija koju je nametnuo Epl primorava da povećaju tarife za “Ep stor” ili da smanjuju marže.
Savezna trgovinska komisija (FTC) je počela da se bavi tim problemom, ali još nije pokrenula zvaničnu istragu, objavila su tri izvora.
Održani su sastanci sa više aktera u tom slučaju, saopštio je jedan od tih izvora.
Jedan od portparola Epla odbio je da bilo šta izjavi po tom pitanju, kao i FTC, prenio je Rojters. Tanjug