ZAGREB – Nakon odluke da ukine rad nedjeljom i praznicima prošle godine, hrvatski trgovački lanac KTC ostvario je rast prodaje, pokazaju podaci o poslovanju.
Inače, riječ je o prvom i zasad jedinom hrvatskom trgovačkom lancu koji je u januaru 2020. godine ukinuo rad nedjeljom i praznicima.
Prema podacima o poslovanju tokom prošle godine, to se nije odrazilo na pad prometa u KTC-ovim maloprodajnim centrima. Naime, prihodi od trgovine bili su 4 odsto veći nego prethodne godine.
Prema podacima hrvatske Financijske agencije (FINA), križevački trgovinski lanac KTC imao je pad prodaje od 1,4 odsto. Međutim, u KTC-u objašnjavaju da nije reč o padu prometa u trgovini, nego ukupnom padu kompanije koja u svom sastavu ima i ugostiteljstvo, benzinske pumpe, prodavnicu kućnih potrepština i poljoprivrednu apoteku, piše Danica.hr.
Tačan je podatak da je u segmentu trgovine KTC-a rast 4 odsto. Promet u trgovini 2019. godine iznosio je 1,25 milijardi kuna, a prošle godine oko 1,3 milijarde kuna, saopšteno je iz kompanije.
Dodaju i da pad od 1,4 odsto dolazi iz segmenata benzinskih pumpi i ugostiteljskih objekata.
Tako je pad na benzinskim stanicama tokom prošle godine iznosio 16 odsto, a pad u segmentu ugostiteljstva je čak 31 odsto. Rezultat poslovanja benzinskih i ugostiteljstva isključivo je vezan za pandemiju. Poljoprivredne apoteke KTC-a ostvarile su isti promet prošle godine kao u 2019. godini, poručili su iz KTC. Indikator.ba