ZAGREB – Hrvatska je jedna od prvih članica Evropske unije koja je regulisala jednogodišnji privremeni boravak za digitalne nomade.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu promotivnu kampanju “Croatia, your new office!” s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne i dobro pripremljene destinacije za digitalne nomade.
Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, sprovoditi i na Facebooku i Twitteru, s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. U sklopu kampanje na web stranici croatia.hr, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta, kreirana je posebna podstranica Croatia your new office na engleskom jeziku koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj.
Iz HTZ-a su podsjetili da je Hrvatski sabor usvojio Zakon o strancima prema kojem se “digitalnim nomadima” može odobriti privremeni boravak u zemlji u trajanju do godine dana.
Podsjetimo, vodeći svjetski brand turističkih vodiča Lonely Planet svoj nedavni članak posvetio je upravo temi digitalnih nomada i uslovima koje stranci moraju da ispune kako bi u Hrvatskoj proveli godinu dana u statusu digitalnih nomada, a ugledni časopis Forbes je u francuskom i američkom izdanju objavio članak o Hrvatskoj kao poželjnoj i otvorenoj destinaciji za digitalne nomade. Indikator.ba
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
A sta je sa Srbima koji zele da se vrate? Oni nisu trendy?!
Pametno. Koriste svaku priliku i ulažu u svaku ideju.