BEOGRAD, Hrvatska ima najbrži rast elektronske trgovine u EU-u, dok sa druge strane, potrošači smatraju da su među najnezaštićenijima i da nisu dobro obavješteni o svojim pravima.
Pregled potrošačkih uslova koje je objavila Evropska komisija, pokazuje da je procenat potrošača u Hrvatskoj koji kupuju preko interneta još dosta nizak i iznosi 23 odsto, dok je prosjek u EU 45 odsto, prenosi jutarnji.hr.
Sa druge strane, Hrvatska ima najbrži rast elektronske trgovine jer je 2008. iznosila svega osam odsto, a 2010. 14 odsto potrošača je naručilo robu preko interneta.
Prema indeksu koji govori o zadovoljstvu potrošača svojim položajem na tržištu, Hrvatska je na dnu ljestvice sa 50 bodova, a iza nje su samo Kipar (49 bodova) i Grčka (47).
Najviše bodova, 73, imaju Finska i Velika Britanija, čiji se potrošači smatraju najzaštićenijima. (Tanjug)