BEOGRAD,Hrvatska kompanija “Mojblog” kupila je 50 odsto turističkog srpskog sajta Gdestinacija.com. na kojem pišu prvenstveno korisnici iz Srbije, ali je veoma posjećen u Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori i BIH, izjavio je jedan od suvlasnika Marko Jevtić.
Jevtić je rekao da je ovo prvi put da je jedna strana kompanija kupila srpski blog, što je izuzetno značajno za razvoj blogova u Srbiji, jer su oni u svijetu pravi hit i ostvaruju značajne prihode.
“Gdestinacija” postoji od maja meseca, ali je privukla veliku pažnju u regionu, jer na njoj je već prenjeto više od 100 putopisa i vrlo je posjećena.
Prema Jevtićevim rečima, partnerstvo sa “Mojblogom” će omogućiti razvoj tog sajta, preko uvođenja novih servisa i novih načina oglašavanja, u kojim hrvatska firma već ima iskustva. Istovremeno, to će omogućiti i promociju sajta u inostranstvu.
Jevtić je ukazao da hrvatski partner procjenjuje da će za dve do tri godine “Gdestinacija” postati vrlo značajna u regionu, jer posjetioci, pored toga što pišu, ocjenjuju i komentarišu putopise i fotografije, mogu na sajtu da pronađu i zanimljive turističke vijesti.