Svi izvještaji sugerišu da su pregovori bili dugi i iscrpljujući, a jedna od spornih stvari bilo je i pitanje hoće li PSA imati dozvolu da Opele prodaje u Kini i na nekolicini drugih tržišta na kojima je GM umjesto Opelovih prodavao Chevroletove modele automobila. Jedno od spornih pitanja bilo je i moguće smanjenje broja zaposlenih koji trenutno rade u Opelovim tvornicama, a u PSA su navodno obećali da takve mjere neće poduzimati.
Prvi čovjek francuske grupacije Carlos Tavares rekao je da bi PSA s kupovinom Opela dobila priliku da postane najsnažnija automobilska grupacija u Evropi koja bi svake godine mogla da proizvede i proda pet miliona automobila.
Opel posljednjih 16 godina bilježi gubitke, pa će biti interesantno vidjeti kako će se njemačka automobilska kompanija snaći pod okriljem grupacije PSA u kojoj u priči s Opelom računaju na ozbiljne uštede koje će ostvariti s modelima Opela u kojima će koristiti svoju postojeću tehnologiju.
U svakom slučaju, sačekaćemo ponedjeljak. Klix