NJUJORK, Američki proizvođač igračaka Hasbro ostvario je u trećem tromjesečju godišnji rast profita bezmalo za petinu, što mu je omogoćio izraziti rast prodaje igračaka za djevojčice.
To je pomoglo da se kompenzuje slabije interesovanje na tržištu SAD, prenio je Rojters.
Neto profit drugog najvećeg proizvođača igračaka na svijetu (poslije Matela) dostigao je u trećem tromjesečju 193 miliona dolara, odnosno 1,46 dolara po akciji. U istom periodu prošle godine firma je imala profit od 164,9 miliona dolara (1,24 dolara po akciji). Dobit je tako povećana za 17 odsto.
Promet je na godišnjem nivou povećan dva odsto, na 1,37 milijardi dolara i tako premašio očekivanja tržišta, koje je prognoziralo promet od 1,34 milijardi dolara.
Firma je najviše uspjeha imala u segmentu igračaka za djevojčice. Promet od njihove prodaje povećan je 29 odsto, pri čemu su najprodavanije bile igračke serije Maj litl poni (My Little Pony).
Pomet od prodaje igara povećan je za šest odsto, dok je najslabiji bio segment igračaka za dječake, gdje je promet pao 17 odsto. Tanjug