BEOGRAD, Najveći evropski proizvođač piva “Hajneken” namjerava da ove i naredne godine uloži 50 miliona evra u širenje Ujedinjene srpske pivare, članice “Hajneken frupe” sa sjedištem u Novom Sadu, saopšteno je iz ove kompanije.
Najavljena ulaganja odnose se na širenje proizvodnje i uvođenje novih brendova.
“Uprkos teškom poslovnom okruženju, zbog svjetske finansijske krize, Ujedinjene srpske pivare počele su ostvarivanje svog strateškog plana zauzimanja jedne od vodećih pozicija na tržištu piva Srbije”, saopštila je Uprava Ujedinjenih srpskih pivara.
Direktor novosadske pivare Vesko Perović izjavio je da godišnji kapacitet pivare iznosi milion hektolitara piva i da se u njoj proizvodi sedam pivskih brendova za tržišta Srbije, Mađarske i BiH.
On je dodao da je strateški cilj kompanije da u ljetnim mjesecima započne proizvodnju piva i za tržišta Poljske, Bugarske i Rumunije zbog manjih proizvodnih kapaciteta u tim zemljama.