LONDON, “Gugl”, “Epl”, “Majkrosoft”, “Fejsbuk” i “Amazon” zauzimaju pet prvih pozicija u poretku “Najvrednijih svjetskih brendova 2017. godine”, koji su objavili “VPP” i “Kantar Milvard Braun”.
“Amazon” je brend sa najvećim rastom vrijednosti od svih u poretku “Top 100”, sa povećanjem od 40,3 milijarde na 139,3 milijardi dolara, što ga je dovelo na četvrtu poziciju.
Ovaj maloprodajni div i dalje posebnu pažnju posvećuje tehnološkom ekosistemu, napravljenom da zadovolji višestruke potrebe kupaca, kao što su onlajn kupovina, brza dostava i zabava, a tu su i nove platforme bazirane na vještačkoj inteligenciji.
“Gugl”, “Epl” i “Majkrosoft” zadržali su tri vodeće pozicije, povećavajući svoju vrijednost.
Tako je “Gugl” sada skočio za sedam odsto – na 245,6 milijardi dolara, “Epl” na 34,7 milijardi, dok je “Fejsbuk” na 129,8 milijardi.
Stručnjaci navode da ovogodišnji “Brend top 100” poredak pokazuje da jaki brendovi svojim vlasnicima ili dioničarima donose superiornu vrijednost, nezavisno od nesigurne spoljne poslovne klime. Srna