BERLIN, Njemački maloprodajni lanac Metro izvijestio je danas o povećanju gubitka u prva tri mjeseca ove godine, budući da je globalna recesija pogodila potražnju.
Metro, čije se međunarodno poslovno carstvo prostire od Azije do istočne Europe, objavio je da mu je neto gubitak u prva tri mjeseca ove godine povećan na 100 milijuna eura, u odnosu na 15 milijuna eura u istom razdoblju godinu prije. No, najveći njemački maloprodajni lanac također je ukazao na znakove poboljšanja u uvjetima poslovanja, istaknuvši da je u travnju zabilježio “pozitivan poslovni trend”.
“Odlučni smo iskoristiti svaku priliku koja nam se ukaže”, kazao je čelnik Metroa Eckhard Cordes prilikom objave rezultata. Navodeći kao razlog produbljenje recesije u prvim mjesecima ove godine i manji broj radnih dana trgovina, najveći njemački trgovac na malo kazao je da su mu prihodi u prvom tromjesečju pali za 2,5 posto na 15,2 milijarde eura.
Zbog trenutne gospodarske nesigurnosti diljem svijeta kompanija nije objavila prognozu za 2009. Grupa trenutno povodi program rezanja troškova čiji je cilj smanjenje broja zaposlenih za 15.000 u iduće tri godine.