MOSKVA, Gubici ruske privrede zbog društvenih mreža kreću se od 281,7 do 311,5 milijardi rubalja, (6,5 do 7,2 milijarde evra) godišnje, procijenili su analitičari kompanije za reviziju i konsalting FBK.
“Naravno, ovo je gruba procjena”, rekao je direktor Instituta za strateške analize FBK Igor Nikolajev, a prenio sajt Lenta.ru.
Prema rezultatima istraživanja američke analitičke kompanije Komskor (ComScore), 2012. godine Rusi su provodili na socijalnim mrežama u prosjeku 25,6 minuta dnevno (12,8 sati mjesečno), uključujući i vrijeme na poslu, navedeno je u saopštenju kompanije.
Tako neadekvatno korišćenje radnog vremena dovodi do ekonomskih gubitaka jer poslodavac, praktično, plaća “boravak” radnika na društvenim mrežama, rekao je Nikolajev.
Prema računici FBK, svaki radnik koji je aktivan na društvenim mrežama, izgubio je prošle godine 3.187 minuta ili 53 sata radnog vremena. Tanjug