NJUJORK, Google je konačno priznao – čuvena pitanja na intervjuima za posao u ovom internet divu su besmislena.
„Utvrdili smo da su mozgalice potpuno besmislene. Odgovor na pitanja ‘koliko golf loptica može stati u avion’ ili ‘koliko treba naplatiti pranje svih prozora u Seattle-u’ ne daju nikakve rezultate“, izjavio je Laszlo Bock, potpredsjednik ljudskih resursa u Google-u. Iako su u ovoj kompaniji isticali da čuvena pitanja otkrivaju način na koji kandidati razmišljaju, Bock ističe da prvenstveno služe da se ispitivači osjete pametnim.
U pronalaženju idealnih kandidata Google sada koristi bihejvioralne intervjue i odluke donosi na osnovu primjera kako je neka osoba postupala u određenoj situaciji.
Odustajanjem od hipotetičkih pitanja po kojima su bili poznati, u Google novom taktikom dobijaju dvije osnovne informacije o svakom kandidatu. Prije svega imaju uvid u ponašanje kandidata u stvarnoj situaciji, ali i ‘meta’ informaciju o tome šta predstavlja problem i koliki za svaku osobu. Bizlife.rs