NJUJORK, Softverski gigant Google otvorio je prve centre podataka u Aziji, na Tajvanu i u Singapuru, u namjeri da učvrsti osnovu za dalje širenje aktivnosti u toj regiji.
Google se na taj potez odlučio zato što u Aziji, gdje živi više od polovine svjetske populacije, sve veći broj ljudi ima pristup internetu.
Zahvaljujući novim centrima, korisnici u regiji imaće brži i pouzdaniji pristup Googleovim alatima i uslugama, kazao je potpredsjednik centara podataka, Joe Kava, na njihovom blogu, a prenosi regionalni portal Seebiz.
Prema riječima Kave, internet u Aziji raste nevjerovatnim tempom. Između jula i septembra ove godine više od 60 miliona ljudi sa ovog kontinenta prvi put je pristupilo internetu preko mobilnog telefona, što je, kako je rekao, skoro dvostruko više od broja stanovnika Kanade, ili tri puta više od broja stanovnika Australije.
Zahvaljujući naglom povećanju broja korisnika interneta, Azija je postala ključno tržište za internet firme. Tako Kina, najveća azijska privreda, ima više od 500 miliona korisnika interneta i najveće je svjetsko internetsko tržište.
U Indiji, drugoj najmnogoljudnijoj zemlji u svijetu, broj korisnika udvostručio se u prošle dvije godine, na 200 miliona. Prema podacima Googlea, ta stopa rasta u SAD-u dostignuta je tek u šestogodišnjem periodu.
Kompanija dugoročno planira da u tajvanski centar uloži 600 miliona dolara, prenose agencije.