MOUNTAIN VIEW, Google je izašao s novim proizvodom pod nazivom Boost, servisom za oglašavanje firmi ili obrta baziranom na lokaciji. Temeljen na Googleovom servisu Google Places, “beta” verzija Boosta dostupna je zasad u San Francisku, Hjustonu i Čikagu, ali uskoro će ovaj servis obuhvatiti i druge gradove i dijelove svijeta.
Boost oglasi pojavljuju se kada korisnik traži neki lokalni biznis, i to u sekciji “sponzorisani linkovi”, kako na Googleovoj tražilici, tako i na Google Maps, piše Mashable. Oglasi će se pojaviti kada se poklope prava kombinacija vertikalne ključne riječi i ključne riječi koja pobliže određuje lokaciju.
Oglasi mogu sadržavati osnovne informacije o lokaciji, kao što su adresa, naziv i telefonski broj tog restorana, ali i informacije koje su više usmjerene prema korisnicima, uključujući ocjenu korisnika, broj recenzija i specijalnu oznaku na mapi. Vlasnici nekih malih firmi mogu tako kreirati Boost oglase unutar svog Google Places računa. Postupak postavljanja oglasa je vrlo jednostavan, a upravljanje kampanjom je automatsko. Sve što oni koji se žele tako oglašavati treba da naprave je da odrede budžet, a o ostatku se brine Googleov oglašivački algoritam koji će odrediti detalje tačnog mjesta prikaza i učestalost prikazivanja takvih oglasa, prenose agencije.
Google Boost izgleda kao preventivni udar na oglašavanje preko Facebook Placesa. Do sada je Facebook objavio samo letimične smjernice za korištenje Facebook Placesa za potrebe biznisa, te za sada još ne prodaje oglase. Ove dvije kompanije su u borbenom klinču za oglašivački novac, ali Facebook bi mogao ostvariti i određenu prednost pred Googleom, jer može isporučiti ciljane i vrlo relevantne oglase koji se baziraju na korisničkim podacima. Međutim, Googleova prednost je u tome što se obraća aktivno zainteresovanim konzumentima. Na Facebooku kad korisnik vidi oglas to može biti znatno pasivnije iskustvo koje će na kraju s manjom vjerovatnošću dovesti do kupovine ili neke druge željene akcije koju oglas želi postići.